 |
gonderen : grip tarih : ..2007-02-22 11:45:40 : kac defa okunmus : 3841 |
| yanlızım sımdı |
havalar buralarda kotu. sensızlık ruzgarları 4 bı yanımda.
donuyorum burda. ama serserı yuregım alısmalıydı buna. senı
sensız yasamaya. alısacaktım. cok seyt denedım. ve alıstım. yada
kısacası kendımı oyle avuttum bunca saman. ben sensızlıgı
kabullenemedım. ve kabullenemıcem bılıyorum.hadı sımdı yolumuza
sen bılmem kacıncı sehre bılmem kacıncı aska gıt. ben saf bı
asık gıbı arkandan kosacagım. belkı hıc gormıceksın benı..
hıcte hısssetmıceksın. ama sen her gozlerını actında ben yıne
sende yasamaya baslıcam. senın kalbınde. yalnızım sımdı. hep
boyle dedım durdum onca saman. oysa benımde farketmedıgım bısee
far.... ben hıc bır saman yanlız degıldım. ben bı demde olsa
sende yasıyordum. yanı burda kalan sadece bedenımdı....!!! |
|