 |
gonderen : rock_maniac tarih : ..2007-11-23 11:07:10 : kac defa okunmus : 950 |
| qel isyanım ol ama sen ol |
Gel isyanım ol ama qel
Ösüorum ellerini bna wer
Ölüorum qörmüyor kmse yeter
Asknla yanıorum olmusum bi derbeder
Anlamadı anlayamaz kmse
Ölsem anlayacaqlar belkıde
Hasretnke yanmıŞm benliqimde
Yaqmurlarla aqlayıp qözyaslarımı saklıorum yüreimde
Ölüdüryr bu asq benı ama ne care
Son sözlernle soktun hanceri bu yüreqe
Ölmeq bŞe ifade etmiyor
Zaten yasayamıorm hasretnle
Yasayan bir ölüyüm ben
Blmıosun mahwoldm snn yüsündn
Ne kdr suclasamda senı ben
Parcm olmuŞn kopramam senı kalbmden...!
|
|